Årets julegavetips: Klesbretter à la Sheldon Cooper


image

Hvis du har sett på TV-serien “The Big Bang Theory”, vil helt sikkert kjenne igjen denne dingsen. Det er en klesbretter, akkurat en slik som Sheldon Cooper har. Og nå er den min. Den kan brukes til å brette t-skjorter, langermete skjorter, gensre, tynne jakker og til og med bukser. Resultatet blir plagg med perfekte tellekanter, minst like bra som når de er nyinnkjøpte fra butikkhylla.

image

Dessverre funker den ikke så veldig bra til undertøy, sokker, lakner og andre plagg med litt odd størrelse og fasong, men det gjør jo ingenting. Denne vidunderlige saken kostet meg bare en liten hundrelapp (kr 99,-) i nettbutikken Coolstuff.no, pluss 39 kroner i frakt via Posten.

Hørte jeg årets heteste julegavetips? Hell yeah!

image

Så nå gleder jeg meg faktisk til å brette klær i fremtiden. Forutsatt at de passer i klesbretteren min, vel og merke.

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Dingser, Lunchprat, T-skjorter and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Årets julegavetips: Klesbretter à la Sheldon Cooper

  1. Forstadskone says:

    Årets julegave til meg selv, tenker jeg. Yey, det ble billig!

Leave a Reply

