Dagens Sko: Greenwood fra Frank Wright


Jeg har lett etter beige sko til vår- og sommerbruk, og tenkte for å første gang å bestille sko på nett. Derfor stakk jeg innom Brandos.no for å sjekke hva de hadde på lager. Pussig nok var de første jeg virkelig falt for disse røde semskede skoene fra Frank Wright:

Frank Wright: Dodd fra Brandos.no

Og siden jeg er litt blakk om dagen sendte jeg like godt en mail til Brandos og spurte om de hadde lyst til å sponse meg med et par sko, vel vitende om at sannsynligheten for avslag var stor. I bytte tilbød jeg meg å skrive om skoene og lenke til Brandos (noe jeg ærlig talt sikkert ville gjort uansett – jeg har jo tross alt et absurd eksponeringsbehov!). Jeg trodde ærlig talt ikke trodd at de ville takke ja, men gledelig nok gjorde de faktisk det. Dessverre hadde de ikke disse røde i størrelse 43 inne, men om jeg kanskje ville velge en annen modell eller farge? Så etter mye vurdering frem og tilbake endte jeg med disse to alternativene, som jeg la ut til avstemning på Twitter og Facebook siden jeg ikke klarte å bestemme meg:

Frank Wright: Greenwood

Frank Wright: Stein

Avstemningen endte med 16 stemmer til de beige mot 11 til de sorte, så da ble det dem. Jeg bestilte med gavekortkoden jeg fikk fra Brandos på mandag, og fikk dem i posten torsdag. Slett ikke ille!

Excitement by mail!

Åpenbaring!

Litt skeptisk var jeg egentlig da jeg bestilte, siden disse er litt høyere enn jeg er vant til, og anklene/akillesene mine er litt sensitive for trykk og klemming. Men foreløpig går det veldig fint.

Nice, eh?

Måtte selvsagt prøve dem hjemme på kjøkkengulvet, og konkluderte med at de både satt godt på føttene og ikke minst passet upåklagelig godt til mine grønne chinos.

@ home

Og om de passert godt til grønne chinos passer de MINST like godt til blå chinos og grønn presskannekopp (lifesaver!). Så da er det bare å innta posisjonen på jobb.

Nye sko @ work

Profil

Så om noen nå tror at jeg er kjøpt og betalt for å reklamere for Brandos.no er det selvsagt bare delvis sant. Ja, jeg fikk skoene i gave, men jeg har altså ikke forpliktet meg til annet enn å lenke til nettbutikken deres. Og som sagt, det hadde jeg sikkert gjort uansett (men ikke la det hindre dere i å tilby meg flere sko, kjære Brandos). Når jeg tenker meg om har jeg faktisk allerede gjort det en gang tidligere, uten motytelser og uten en gang å ha kjøpt noe der.

Uansett, er i ferd med å gå skoene inn på jobb i dag, og så langt er de veldig gode! Tror Frank Wright er et hyggelig nytt bekjentskap, og krysser derfor fingre og tær for at de røde dukker opp igjen i størrelse 43!

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Dagens sko, Rosablogg, Sko and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Dagens Sko: Greenwood fra Frank Wright

  1. AnaMe says:

    Liker!

    Både skoene, og at det funker å spørre🙂

  2. jensottar says:

    Takk. Brandos er forresten flinke til å legge opp til deling og blogging, med både tekst og bilder for klipp-lim, samt html-kodesnutter tilgjengelig for alle varer (tror jeg). Det er jo selvsagt noe de tjener på selv, men ganske praktisk når man da først skal skrive om dem!

  3. Isabella says:

    Grattis med stilige sko:)

  4. Pingback: Dagens sko: Dodd fra Frank Wright | Lunchprat

Leave a Reply

