Jeg skal ha en stein!


Etter lang tids beskyldninger om å snakke i søvne gikk jeg forleden til anskaffelse av Android-appen “Sleep Talk Recorder“. Og ja: Jeg snakker i søvne. Her er nattens korte monolog. Om stein:

 “…jeg skal ha en stein, jeg. Rett og slett. Kan du fikse det til meg? En stein som kan settes ned. Og hjelp til å sette den ned.”

Jadaså, neidaså. Drømmetyding, noen?

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Lunchprat, Weird and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Jeg skal ha en stein!

  1. Isabella says:

    Stein :
    En stein kan symbolisere byrder og forpliktelser. Risset du inn noe er det noe du ønsker som kommer til å skje. En stein som faller er et tegn på forandring. Kastet du stein angrer du deg over en tapt mulighet. Dette er det ingen vits i å gjøre. Se eventuelt kampestein eller småsteiner.

    Var det jeg fant på nett. Her: http://www.droemmetydning.com/drommesymboler/2?alphaname=Stein🙂 Kanskje du holder på å legge fra deg en Byrde eller en forpliktelse går mot en ende. Har ikke peiling eller kanskje du godtar en forpliktelse eller endring i livet ditt:) Men morsomt innlegg var det:) Er desverre ikke noe til drømmetyder, hehe:) Ønsker deg en god helg:)

Leave a Reply

