Vixen Blog Awards 2012


Dette skal jeg på i kveld. Også på Valentinsdagen og alltingen:

Dessverre kommer ikke Fotballfrua, som er nominert i kategorien “Årets blogg”. Ikke skjønner jeg helt hvorfor de som er nominert er nominert, men det er nå sånn det er. Jeg burde jo selv utvilsomt vært nominert i kategoriene “Årets nykommer” og ikke minst “Årets inspirasjonsblogg” – sånn som jeg sprer glede og daglig inspirasjon rundt meg via denne bloggen. Utover det synes jeg Hanne Sigbjørnsen, aka. Tegnehanne, burde vinne alle prisene.

Men heldig som jeg er får jeg oppleve Tooji, som skal synge live på showet, som ledes av Marianne Jemtegård (sjefsredaktør i Vixen og initiativtaker til Blog Awards) og Per Sundnes (liten nordlending). Håper sistnevnte har på seg sirkus Arnardo-jakken sin igjen.

Apropos Tooji: Det at 1,3 millioner så på MGP-finalen på lørdag og du har stor støtte i folket, betyr ikke automatisk at du vil gjøre det bra i den internasjonale finalen i Baku. Der har nemlig de 1,3 millionene nordmenn ikke lov til å stemme på deg. Sorry.

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Idioter, Irritasjon, Lunchprat, Sosiale medier and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

