Grumpy? Jeg?


Etter at @chicarianne på twitter antydet at jeg har vært grumpy i dag, måtte jeg ta en gjennomgang på min aktivitet i sosiale medier. Her resultatet:

Jeg har slengt dritt om Jarle Bernhoft. Tidligere har jeg antydet at det i hovedsak er kvinnfolk over 35 år som synes hipster-Jarle er en musikalsk gud. Selv synes jeg bare han er uhorvelig kjedelig. Flink, javel, men dørgende kjedelig. Derfor syntes jeg det var usedvanlig passende da jeg var innom bloggen til Janne Breland, og reklame for Bernhoft dukket opp i forbindelse med hennes bloggpost titulert “Gjeeeesp“. My sentiments exactly. For øvrig var jeg innom bloggen til Janne for å være grei – hun er ny på Twitter, og da prøver man jo å være hjelpsom.

 

 

Jeg har også uttalt meg om hobbiter med følgende utspill:

Og bidratt til at @thomasnws slipper å se den kommende “The Hobbit”:

Dessuten har jeg rakket litt ned på kokosmakroner, som i beste fall smaker bæsj.

Dette er ikke min mening – det er fakta. Punktum. At noen gidder å bake kokosmakroner (og for så vidt også goro) er hinsides min fatteevne.

Og fra julekaker til julesanger, Pogues’ “Fairytale of New York” kunne med fordel vært forbudt spilt over hele Norge. Jeg er så enig med Ola (@taskenspilleren) at jeg retvitret denne vakre tweeten som du ser over.

Til slutt skal man heller ikke glemme at jeg i likhet med resten av sosiale medie-Norge har veltet meg i et basseng fylt av moralsk indignasjon over Dagbladets forside i dag.

Selv synes jeg det er mye morsommere å se for meg følgende:

Så for å komme tilbake til den opprinnelige saken i denne bloggposten: Har jeg vært grumpy i dag? Det kan jo se slik ut. Mer enn vanlig? Neppe…

J.

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Idioter, Irritasjon, Lunchprat, Sosiale medier, Tullprat and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

