Ønskeliste


 Det nærmer seg jul, og som vanlig slippes drøssevis av store spilltitler i denne perioden. Irriterende nok, for oss som gjerne skulle hatt spillslippene spredt utover årets 12 måneder. For tiden spiller jeg Skyrim (PC-versjon), og forventer å bruke 2-300 timer på det. Men når det nærmer seg januar og Skyrim er unnagjort, må jeg jo ha noe nytt. Da passer det bra at det er jul, sånn at man kan få litt påfyll under juletreet. Her er mine 5 spillønsker til jul, i en slags priortert rekkefølge.

 

  1. Saint’s Row the Third
  2. Disgaea 4: A Promise Unforgotten
  3. Assassin’s Creed: Revelations
  4. Uncharted 3: Drake’s Deception
  5. Football Manager 2012

Hvilke spill ønsker du deg til jul?

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Lunchprat, Spill and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Ønskeliste

  1. Marie Therese says:

    Som deg spiller jeg Skyrim på PC nå, og gleder meg til å gå løs på Etzio og gjengen en gang etter jul. Så absolutt; ikke en dum julegave hos meg heller🙂

  2. Miriam says:

    Hadde ikke sagt nei takk til Assassin’s Creed: Brotherhood. Kan du tro at jeg nettopp ble introdusert for AC?

    • jensottar says:

      Du verden. Fullførte aldri AC1, ble for repetitivt. Men både AC2 og ACB kosa jeg meg veldig med. Og nå ACR utpå nyåret. Blir kos! Spennende å se hva man får til jul!

Leave a Reply

