Dagens sko


Snart kommer vinteren, og jeg trenger nye vintersko. Heldigvis har jeg sett meg ut disse fra Lacoste (“Lacoste: Observe Hi”):

Lacoste: Observe Hi fra Brandos.no

Jeg har sett dem på Eurosko og Skoringen, samt på nett – bildet med lenke er til Brandos.no, og på Heppo.no. De koster rundt tusenlappen, er av skinn med innvendig ullimitasjonsfor og har riflet yttersåle av gummi (i følge produktspesifikasjonen). Så da er det jo bare å sette av penger, så de snart blir å se på Dagens Sko på Facebook.

Utover at jeg syntes de var dritfine, og kjentes veldig behagelige ut, har jeg ingen erfaring med vintersko fra Lacoste. Holder de fasongen? Holder foret mål over tid? Er de moderat varme for kald norsk høst og semikalde vintre? Hvis du har erfaring med denne modellen, eller tilsvarende fra Lacoste setter jeg pris på tilbakemelding.

I mellomtiden kan du jo stemme på mitt bidrag i skokonkurransen til Økonomisko (som jeg hardnakket påstår de har kopiert fra Dagens Sko). Følg denne lenken og trykk på “Stem på denne skoen”.

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Dagens sko, Lunchprat, Rosablogg, Sko and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Dagens sko

  1. pkhamre says:

    Fine de der!

  2. SUPERJANNE says:

    For meg ble Converse med pels inni, liner bittelitt.
    Ha en fin uke🙂

  3. SUPERJANNE says:

    *ligner! Typist å bomme på bokstaver ….

  4. Pingback: Dagens Sko: Greenwood fra Frank Wright | Lunchprat

Leave a Reply

