12 Responses to Ny på Twitter?

  1. Pingback: Sur kaffe, varme smil og veien tilbake. « Ubalanse.com

  2. SUPERJANNE says:

    HeiI Ottar!

    Du får herved stående applaus fra Tønsberg. Dette var utfyllende, lett forståelig & absolutt genialt skrevet av deg.

    KlappeKlappe! sees fredag.

    Mvh Super JANNE

  3. hannelk says:

    En svært god oppsummering!

  4. Frk Kæriænn søberg says:

    Hei @JensOttar – Tusen takk for god og lett forståelig Twitter veileding🙂

  5. Rett og slett GENIALT skrevet.. jeg har brukt Twitter en liten stund nå..men lærte meg masse nytt ;o)

    Glimrende..kortfattet..og “morsomt” satt opp…

    Kan du ikke lage en om G+ også..en dag du får motivasjon!?!…Det er jo egentlig veldig likt Twitter (og veldig ulikt..jeg vet..). (send meg i såfall et tips om at det nå finnes en “Snabbguide til G+” ;o)

    Uansett – takk for glimrende “lærebok”

  6. Takk dette var nyttig for meg, da jeg er helt fersk i gemet.

    • jensottar says:

      Hyggelig at du fant noe nytteverdi i denne posten – jeg synes Twitter er fantastisk gøy og nyttig, så håper alle nye kan ta del i det samme!

  7. @jungtweet says:

    Jeg deler alltid denne bloggposten med nye tvitrere, så du må ikke finne på å slette den!

  8. strålende! takk for en ryddig, lettfattelig og tydelig forklaring ,)

    • jensottar says:

      Takk for det, Jan. Skrev posten for en tid tilbake, og har fått gode tilbakemeldinger. Husker hvordan det selv var da jeg var ny, og tenker at det kan være hyggelig med en innføring i the basics🙂

Leave a Reply

