Dagens sko: Kawasaki Footwear Basic Cobolt


Øyafestivalen er overstått, så da kan jeg endelig blogge om andre ting igjen – og nå er turen kommet til sko.

Kawasaki Basic Cobolt

Dagens sko er fra Kawasaki Footwear, og av typen Kawasaki Basic. For å være helt ærlig ikke helt sikker på om de er farge koboltblå eller en annen farge som ikke finnes i 2011-kolleksjonen, men det gjør ingenting. Det som er gøy med disse skoene, bortsett fra at de er kjempegode på min litt brede og platte fot, er at jeg jaktet Madrid rundt etter dem i sommer, uten hell. Så dem i første skobutikk vi var inne i, på salg, men ikke i min størrelse (str 43). Mye frustrasjon og 4 andre skopar senere måtte jeg vende nesten hjem med uforettet sak. Har sett etter dem her i Norge etterpå også, og fant dem noe overraskende på Senter Sko/EuroskoSki Storsenter på lørdag til halv pris (kr 299,50). Får egentlig ikke lov av min kjære til å kjøpe flere sommersko i år, men disse måtte jeg jo bare ha. I tillegg til at fargen er dødsfin, er de veldig lette og gode å gå i.
Terningkast: 6


Må for øvrig få reklamere litt for Facebooksiden min “Dagens Sko“, der du kan poste bilde av skoene du har på deg. For eksempel slik:

Kawasakiene som Dagens Sko.

NB: Jeg har ikke fått betalt av verken Kawasaki, Eurosko eller Ski Storsenter for denne bloggposten. Enn så lenge.

Blogglisten

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Dagens sko, Rosablogg, Sko and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

