Velkommen


Velkommen til “Lunchprat” (som egentlig skulle hete “Lunsjprat“, med sj på godt norsk). Her vil jeg i tide og utide forhåpentligvis komme med friske fraspark, i all hovedsak basert på ting som diskuteres rundt lunsjbordet her på jobb. Aktuelle temaer er:

  • Fjærkres reproduktive organer
  • Idiotiske fotballspillere
  • Andre idioter
  • Land som for lengst burde vært satt under administrasjon
  • Fantastiske YouTube-klipp
  • Bacon
  • Sosiale medier
  • Markedanalyse
  • Sko
  • T-skjorter
  • Annet
  • Vet ikke (markedsanalysehumor)

Så om ikke annet så tror jeg fortsettelsen ser lys ut, selv om jeg fortsatt er på betastadiet. Blir litt prøving og feiling, men det skal nok helst gå bra. Over og ut.

J.

Blogglisten

About jensottar

Jobber som segmentanalytiker i Storebrand ASA. Har bakgrunn fra markedanalyseinstituttet Ipsos MMI (tidl. Synovate). Privat i sosiale medier, også i faglige diskusjoner. Musikk, sykkel, markedsanalyse, media, scifi, tech, t-skjorter og sko. Android. Står bak @DagensSko på Twitter og Facebook.
This entry was posted in Lunchprat, Tullprat, Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Velkommen

  1. Hurra! Jeg gleder meg til bacon-innlegget allerede. Bacon4life😀

  2. Andreas says:

    Skulle gjerne deltatt i temaet “Andre Idioter”, men da ville jeg ikke fått spist så mye. Det ville tatt så mye av lunsjen og pratet om dette temaet.
    Men, JO, jeg regner med at du tar stafettpinnen her videre og til enhver tid kommenterer inn dine tanker om dette temaet.
    Andreas

  3. jensottar says:

    Det skal være snikkers og twist! Takk for kommentar og tillitt – “andre idioter” er et tema jeg brenner hardt for her i livet!

  4. Ida Andersen says:

    Et aktuelt tema fra det mye mer spennende bordetnærmestmenlikevellengstunnainngangen er “ting man kan kjøpe i en jernvarehandel for å piffe opp sexlivet”. Dalens legendariske historie om sperm, “Det er i alle fall ikke rev”, fortjener også et lite innlegg.

Leave a Reply

